REGULAMIN
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
§1.
Niniejszy Regulamin określa zasady związane ze świadczeniem usług w zakresie
mentoringu oraz szkoleń rozwojowych w obszarze sprzedaży, komunikacji i
zarządzania, które stanowią autorski program szkoleniowy przygotowany przez GO
FORWARD ALINA GOFRON NIP 6442923124 adres: 41-253 CZELADŹ, UL. BETONOWA 20/1.
§2.
1. W niniejszym Regulaminie wprowadza się następujące definicje:
a) KLIENT – (1) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności
prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie
obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do
czynności prawnych, która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę Sprzedaży
ze Sprzedawcą; 2) osoba prawna 3) jednostka organizacyjna, którym ustawa
przyznaje zdolność prawną;
b) KODEKS CYWILNY – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U.
z 2023 r., poz. 1610 z późn.zm.);
c) REGULAMIN – niniejszy regulamin;
d) SPRZEDAWCA – GO FORWARD ALINA GOFRON wpisany do Centralnej
Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
e) SERWIS – strona internetowa umieszczona pod adresem: https://gofron.pl/
f) USŁUGI – produkty oferowane przez Serwis.
§3.
1. Niniejszy Regulamin normuje zasady i warunki związane z nabywaniem usług
oferowanych w Serwisie.
2. Korzystanie z Serwisu jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu.
II.WARUNKI KORZYSTANIA Z SERWISU.
§4.
1. Techniczne warunki korzystania z Serwisu mają znaczenie dla prawidłowości jego
funkcjonowania, wyglądu w przeglądarce internetowej stosowanej przez Klienta, a
także dla bezpieczeństwa przesyłanych danych.
2. W celu prawidłowego korzystania z Serwisu wymagane jest:
a) posiadanie dostępu do sieci (połączenie z Internetem),
b) korzystanie z przeglądarki internetowej (Chrome, Firefox lub Opera, Safari, Edge
lub Internet Explorer),
c) obsługiwanie plików cookie w przeglądarce
III. OFERTA
§5.
1.W ramach Serwisu oferowane są następujące produkty: Akademia Przedsiębiorcy,
Proces Communication Model®, Indywidualny Program Rozwoju Biznesu.
2. O ile bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa nie stanowią inaczej, w żadnym
wypadku Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody na
osobie lub na mieniu, w tym utracone korzyści, szkody pośrednie lub wtórne
wynikające z korzystania z Usługi, w szczególności Sprzedawca nie ponosi
odpowiedzialności za:
a) decyzje lub działania podejmowane przez Klienta na podstawie danych
zawartych w niniejszym Regulaminie;
b) jakiekolwiek prawne, faktyczne lub finansowe operacje, działania lub
zaniechania podjęte na podstawie zakupu Usługi od Sprzedawcy
c) działania lub zaniechania osób trzecich, za które Sprzedawca nie odpowiada;
d) zdarzenia zawinione przez Klienta lub osoby trzecie;
4. Sprzedawca dokłada należytych starań, aby Klient zrealizował swoje cele oraz
założenia związane z Usługą, jednak wielość czynników mających wpływ na efekty
stosowania Usługi nie daje gwarancji rezultatów
5. Efekty korzystania z Usług mogą różnić się u każdego Klienta.
IV. FORMA PŁATNOŚCI
§6.
1. Sprzedawca umożliwia skorzystanie z różnych sposób płatności za zakup
przedmiotu. Lista aktualnie akceptowanych form płatności :
1.
1.1. https://bluemedia.pl/ (Blue Media S.A. z siedzibą w Sopocie (81-718)
przy ul. Powstańców Warszawy 6, KRS pod nr 0000320590, NIP:
5851351185, REGON 191781561)
1.2. https://hotpay.pl/ (ePłatności sp. z o.o. sp. komandytowa z siedzibą
w Andrychowie (34-120) przy ul. 27 Stycznia 9, KRS nr 0000655383, NIP:
5512627897, REGON: 366165170 i HotPay B2B sp. z o.o. z siedzibą
w Andrychowie (34-120) przy ul. 27 Stycznia 9KRS 0000873149, NIP:
5512647167, REGON: 387677754)
1.3. https://paybylink.pl/ (Systemy Płatnicze Robert Paszkowski z siedzibą
przy ul. Jana Pawła II 22, 00-133 Warszawa NIP: 1182105129)
1.4. https://stripe.com/ (Stripe, Stripe Inc. 510 Townsend Street, San
Francisco, CA94103, USA)
1.5. https://tpay.com/ (Krajowy Integrator Płatności S.A., ul. Św. Marcin
73/6,61- 808 Poznań, NIP: 7773061579, REGON: 300878437, KRS:
0000412357)
1.6. https://www.dotpay.pl/ (PayPro SA, z siedzibą w Poznaniu (60-327)
przy ulicy Kanclerskiej 15 KRS 0000347935, NIP 7792369887, REGON
301345068)
1.7. https://www.przelewy24.pl/ (PayPro SA, z siedzibą w Poznaniu (60-
327) przy ulicy Kanclerskiej 15 KRS 0000347935, NIP 7792369887,
REGON 301345068)
1.8. https://www.paynow.pl/
1.9. https://www.paypal.com/ (Firma PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A.
zarejestrowana w R.C.S. Luxembourg pod numerem B 118 349, z oficjalną
siedzibą w Luksemburgu, L-2449)
1.10. https://www.payu.pl/ (PAYU SP.A. z siedzibą w Poznaniu (60-166) przy
ul. Grunwaldzkiej 186 KRS 0000274399 NIP 7792308495
REGON30052344400000)
2. W celu otrzymania faktury VAT za świadczoną usługę Klient powinien
poinformować Sprzedawcę o chęci jej uzyskania oraz przesłać dane niezbędne do
wystawienia faktury VAT.
3. Sprzedawca wystawia dokumenty księgowe na dokonane wpłaty zgodnie z
obowiązującymi przepisami prawa polskiego.
4. Zakupiona Usługa jest dostarczana Klientowi natychmiast po zakończeniu procesu
płatności, chyba że w opisie produktu lub informacjach o dostawie podano inny
termin. W każdym przypadku maksymalny czas realizacji dostawy wynosi 2 dni
robocze od zakończenia procesu płatności, tj. maksymalny czas oczekiwania na
aktywację konta/udostępnienie kursu po płatności.
5. Zakupiona Usługa jest dostarczana w formie danych do logowania do platformy
szkoleniowej na adres e-mail podany podczas zakupu.
V. PŁATNOŚCI CYKLICZNE
1. Sprzedawca może przewidzieć, że dostęp do części Usług będzie płatny w
płatnościach cyklicznych w miesięcznych odstępach.
2. Zakup Usługi i opłacenie
jej płatnością cykliczną jest równoznaczny z wyrażeniem zgody na obciążenie karty
Klienta przez Płatności cykliczne.
3. Zgoda na Płatności cykliczne, może być
odwołana w każdym czasie i na każde żądanie Klienta. Rezygnacja z Płatności
cyklicznych może zostać dokonana poprzez przycisk -złożenie oświadczania o
rezygnacji z płatności cyklicznych w odpowiedniej zakładce konta klienta. W
przypadku rezygnacji usługa zostanie anulowana od dnia przypadającego po
ostatnim dniu aktualnego okresu rozliczeniowego.
4. Usługi, zgodnie z ofertą,
posiadają informację o opłacie miesięcznej oraz czasie na jaki Klient zawierając
umowę i opłacając Usługę płatnością cykliczną wyraził zgodę na cykliczne,
comiesięczne pobieranie przez Operatora Płatności (PayU S.A.) z karty płatniczej
kwoty pieniężnej odpowiadającej wysokości wartości danej Usługi.
5. Opisy Usług,
zawierają dokładny czas trwania płatności cyklicznych oraz ceny Usługi.
6. W
przypadku odmowy autoryzacji i anulowania płatności dla karty uprzednio
zarejestrowanej, PayU ponowi próbę obciążenia karty następnego dnia. Kolejne
próby autoryzacji będą wykonywane 1 raz dziennie przez okres nie dłuższy niż 31
dni. W tym czasie Sprzedający podejmie działania zmierzające do ustalenia z
Klientem problemów z obciążeniem karty.
7. W przypadku płatności cyklicznych,
pierwsza opłata dokonywana jest w momencie zakupu Usługi w Serwisie. Kolejna
opłata pobierana jest za pośrednictwem PayU w drugim miesiącu Usługi. Kolejne
płatności pobierane są co miesiąc.
8. Płatność cykliczna wygasa samoistnie:
a) w momencie zakończenia wskazanego przez Klienta Okresu zakupionej
Usługi
b) w momencie zakończenia zakupionej Usługi tj. czasu, na który został
zaplanowana dostępność Kursu przez Sprzedawcę.
c) w momencie otrzymania
oświadczenia o braku zgody na obciążenie karty Klienta przez Płatności cykliczne.
d)n w przypadku odmowy autoryzacji i anulowania płatności dla karty
uprzednio zarejestrowanej, która prowadzi do przed rozliczeniem kolejnego okresu
płatności cyklicznych.
VI. ODSTĄPIENIE OD UMOWY
§7.
1. Klient ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 (czternastu) dni od dnia
jej zawarcia, bez podania przyczyny.
2. Do zachowania terminu do odstąpienia wystarczy wysłanie oświadczenia o
odstąpieniu od umowy przed upływem terminu na adres email alina@gofron.pl.
3. Odstąpienie od umowy następuje poprzez złożenie oświadczenia. Oświadczenie
może być złożone w dowolnej formie np. poprzez pisemne oświadczenie wysłane na
adres Sprzedawcy wskazany w §1 lub też elektronicznie za pośrednictwem
formularza kontaktowego znajdującego się na stronach Serwisu.
4. Sprzedawca niezwłocznie nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania
oświadczenia o odstąpieniu od umowy, zwróci Klientowi wszystkie dokonane przez
niego płatności z wyłączeniem kosztów przesyłki zwrotu.
5. Zwrot płatności nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył
Klient. Jeśli przyjęty sposób zapłaty będzie utrudniony lub niemożliwy, Sprzedawca
skontaktuje się z Klientem w celu uzgodnienia innego sposobu zwrotu, co nie będzie
wiązać się dla Klienta z żadnymi kosztami.
6. Klient może wyrazić zgodę na wykonanie umowy sprzedaży przed upływem 14 dni
od zawarcia umowy oświadczając, że został poinformowany o utracie prawa
odstąpienia od umowy zgodnie z ustawą konsumencką.
7. Prawo do odstąpienia od Umowy Sprzedaży przez Klienta będącego
Konsumentem w rozumieniu ustawy o prawach konsumenta, w odniesieniu do
umowy o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku
materialnym, zgodnie z art. 38 pkt 13 ustawy o prawach konsumenta nie
przysługuje Konsumentowi, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za
wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy
i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od
umowy.
VII. REKLAMACJE
§8.
1. Reklamacje mogą być zgłaszane za pośrednictwem dedykowanego adresu email:
alina@gofron.pl.
2. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać co najmniej:
a) oznaczenie Klienta zgłaszającego reklamacje (email, dane umożliwiające jego
identyfikację w Serwisie),
b) wskazanie okoliczności będących podstawą do reklamacji,
c) wskazanie oczekiwanego sposobu załatwienia sprawy.
3. Sprzedawca rozpatruje reklamację w terminie do 14 (czternastu) dni od dnia
doręczenia zgłoszenia reklamacyjnego. Jeżeli zgłoszenie nie zawiera danych
wskazanych w ust. 2 powyżej lub dla rozpatrzenia reklamacji niezbędne są
dodatkowe dane Sprzedawca zwróci się do Klienta nie później niż w przeciągu 5
(pięciu) dni od dnia zgłoszenia, o jego uzupełnienie.
4. Sprzedawca udziela odpowiedzi, co do sposobu załatwienia reklamacji na adres
poczty email Klienta lub inny adres elektroniczny podany w zgłoszeniu
reklamacyjnym.
VIII. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I
DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR
§9.
1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta
będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i
dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w
siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników
konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy
ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod
następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
• http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;
• http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php
• http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
2. Klient będący konsumentem uprawniony jest do:
a) zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w
art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz.
25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy.
b) zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, z wnioskiem o
wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu
między Klientem, a Sprzedawcą. Informacja na temat zasad i trybu procedury
mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej
dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych
Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej;
c) uzyskania bezpłatnej pomocy w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a
Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego)
rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych
należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie
Konsumentów Polskich). Porady udzielane są przez Federację Konsumentów pod
bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez
Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem
email porady@dlakonsumentow.pl.
3. Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma
internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i
przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi
interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla
konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu
dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży
lub umowy o świadczenie usług.
IX. PRAWO WŁAŚCIWE
§10.
1. Umowa łącząca Sprzedawcę i Klienta podlega przepisom prawa polskiego i
zgodnie z nimi będzie interpretowana.
2. Sądami właściwymi w zakresie wszelkich roszczeń wynikających z umowy
zawartej pomiędzy Klientem a Sprzedawcą, a także w zakresie ewentualnych spraw
dotyczących roszczeń z tytułu czynów niedozwolonych i bezpodstawnego
wzbogacenia, które mogą powstać w związku z zawarciem, wykonaniem lub
rozwiązaniem takiej umowy są sądy polskie.
X. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
§11.
1. Zmiany Regulaminu będą publikowane w Serwisie w postaci informacji o
wprowadzonych zmianach oraz ujednoliconego tekstu Regulaminu.
2. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie w terminie każdorazowo wskazanym przez
Sprzedawcę, jednak nie krótszym niż 14 dni od dnia opublikowania informacji o
zmianach i udostępnienia ujednoliconego tekstu zmienianego Regulaminu.
3. Każdorazowo do korzystania z Serwisu konieczne jest zapoznanie się z aktualną
wersją Regulaminu i jego akceptacja.
§12.
1. Aktualna wersja Regulaminu publikowana jest na stronie internetowej Sprzedawcy
oraz bez dodatkowych opłat może zostać dostarczony na każde żądanie Klienta
drogą elektroniczną na wskazany adres email.
2. Postanowienia niniejszego Regulaminu obowiązują od dnia 03.12.2025.